VZDĚLÁVACÍ TROJNOŽKA
Co si představíte pod pojmem VZDĚLÁVACÍ TROJNOŽKA? Chci vám dnes ukázat něco naprosto úžasného. Víte, vzdělávání je jako trojnožka – potřebuje tři zdravé nohy, aby stála pevně na zemi. A ... Číst dál
Co si představíte pod pojmem VZDĚLÁVACÍ TROJNOŽKA? Chci vám dnes ukázat něco naprosto úžasného. Víte, vzdělávání je jako trojnožka – potřebuje tři zdravé nohy, aby stála pevně na zemi. A ... Číst dál
Vychází z Feuersteinova instrumentálního obohacování, které je doplněno o velmi významný prvek nehodnotícího přístupu ke studentovi/klientovi. Tato metoda je vhodná jak pro děti, tak pro dospělé. Akceleruje myšlení, zvyšuje efektivitu učení, naučí pracovat s chybou, přinese radost a klid do naší práce.
Všechno začíná myšlenkou a ta má obrovskou sílu. To, s jakou myšlenkou ráno vstáváte, ovlivňuje váš celý den a následně celý život. To, co si dokážete představit je možné, ale samo to nejde. Je pro to potřeba něco udělat. Hvězdy stojí při nás, tak si pojďme říct nějaké tipy, které vám pomohou docílit toho nejlepšího. Jak si život lépe zorganizovat, jak si ho užívat a stabilizovat se v tom, co nám vyhovuje a funguje. Věřím, že si vyberete a že to pro vás bude užitečné.
Jak už možná víte, tak jako vášnivá golfistka do běžného života přenáším to, co prožívám když tuto hru hraju. Golf je pro mě paralela životních etap. Jen s tím rozdílem, že v golfu výsledky svého jednání vidím prakticky okamžitě, což v běžném životě tak být nemusí. Nedávno jsem hrála takzvaný „kdybygolf“. To je svým způsobem ideální hra. V „kdybygolfu“ byste otiž strčili i Tigera Woodse do kapsy. Má to ale jeden háček, je to jenom kdyby ...
Proč se učit angličtinu s vaším malým dítětem anebo proč učit angličtinu vaše malé dítě už od útlého věku? Jak toto téma nazvat, když je to proště WIN WIN?
Takto zní nadpis v článku zabývající se mj. angličtinou pro děti, který vyšel v letošním druhém čísle časopisu Květy a ve kterém jsem autorce Nicole Vosátkové odpověděla na pár otázek. Článek a ještě něco navíc si můžete přečíst v tomto příspěvku.
Dnes bych chtěla sdílet můj pohled na výuku angličtiny a její propojení s Montessori principy. Podvědomě víme, že nejlépe se cizí jazyk učí přirozenou cestou. Nicméně se v hodinách např. angličtiny často sklouzává k učebnicím. Proč?.... Dítě, ještě, než se narodí slyší řeč své matky a vnímá intonaci jejího jazyka. Pak, ....
Poměrně často kolem sebe slyšíme slova jako “ koučink, koučovat, mentor, mentoring “ apod. Nicméně, víte, co si pod těmito slovy představit? Pozvala jsem svoji kolegyni na kávu a spolu ... Číst dál
Během našich hodin hodně konverzujeme a upevňujeme gramatiku. Nedávno se část naší hodiny přirozenou cestou přetavila v krásný rozhovor (samozřejmě v angličtině) o neurovědě, o Montessori vzdělávání a o Neurolanguage coachingu.
Toto období je časem kdy se rozhodujeme, co na sobě chceme v novém roce změnit, čeho chceme dosáhnout. Je přirozené, když se kalendář překlápí do nového roku, přemýšlet o nových začátcích a příležitostech. Ale uvědomit si co chci změnit je jedna věc a uskutečnit tyto změny je věc druhá. Jak můžeme udržet naše předsevzetí po celý rok? Pokud se opravdu chceme k něčemu odhodlat